zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Samsung F700 Design
Samsung F700 Design

دادگاه مناقشه سامسونگ و اپل همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد این قصه سر دراز داشته باشد. بنا به آخرین اخبار، دادگاه مدارک اخیر سامسونگ درباره طراحی گوشی F700 خود و ادعای کپی برداری اپل از طرح‌های سونی را نپذیرفته، چرا که معتقد است این مدارک بسیار دیر تقدیم دادگاه شده‌اند. از سویی قاضی این دادگاه نیز از این که سامسونگ این مدارک را در رسانه‌ها خبری پخش نموده، به شدت دلخور شده است.

دادگاه دعوای اپل و سامسونگ همیشه مثل یک سیرک جذاب بوده است. حالا سامسونگ در اولین روز ارائه مدارک و مستدلات باعث ایجاد مشکل شده است. سامسونگ مدارکی را به دادگاه ارائه کرده بود و با تلاش مکرر قصد داشت تا دادگاه را راضی کند که اعتبار آنها را به رسمیت بشناسد. اما پس از آن که این مدارک برای چندمین بار توسط  دادگاه  رد شدند، سامسونگ آنها را در رسانه‌ها منتشر کرد و این مساله قاضی را به شدت عصبانی کرده است.

سامسونگ اخیرا مدارکی درباره گوشی F700 خود (که ماه‌ها پیش از ژانویه ۲۰۰۷ و معرفی اولین آیفون در حال توسعه بوده) و ایمیل‌های داخلی اپل که نشان می‌دهد این کمپانی به دنبال استفاده از طرح‌های اولیه سونی برای آیفون بوده را به دادگاه ارائه کرده است. تمام این اطلاعات چند روزی است که در اختیار عموم قرار گرفته ولی تلاش سامسونگ برای در نظر گرفتن این مدارک در رای دادگاه با پاسخ منفی مواجه شده است، چرا که این کمپانی مدارک مذکور را در فرایند دادگاه بسیار دیر ارائه کرده است. البته اپل نیز ادعای سامسونگ در مورد استفاده از طرح‌های سونی را رد کرده است.

سامسونگ از حالا اعتراض خود برای عدم پذیرش مدارک جدید را آماده تقدیم به دادگاه تجدید نظر نموده است، اما این موضوع باعث نشد که وکلای این کمپانی کره‌ای امروز نیز تلاش خود را نکنند. در جلسه امروز، اپل در یکی از اسلایدهای خود در دادگاه به گوشی F700 اشاره کرد. سامسونگ مدعی است که خود اپل بحث F700 را باز کرده و دادگاه باید تجدید نظر کند. این موضوع چندان به مذاق قاضی خوش نیامد. وی گفت که سامسونگ تا کنون ۱۰ بار درخواست رسمی تجدید نظر به دادگاه داده است، و از وکیل ارشد سامسونگ، جان کئین در خواست شده که سر جای خود بنشیند. در طول جلسه یک بار وکیل سامسونگ به قاضی گفت:

پس دلیل برگزاری این جلسه محاکمه چیست؟ و قاضی در پاسخ گفت: لطفا کاری نکنید شما را از حضور در دادگاه محروم کنم.

سامسونگ طی بیانیه‌ای اعلام کرده:

مدارکی که در دادگاه ترتیب اثر داده نشدند بدون شک اثبات می‌کنند که سامسونگ طرح اپل را کپی نکرده است.

قاضی وقتی در راهروی دادگاه بود از ماجرای رسانه‌ای شدن مدارک آگاه شد و از شدت عصبانیت رنگ چهره‌اش تغییر کرد. وی از وکیل سامسونگ پرسید که آیا او در این ماجرا نقشی داشته یا خیر. به هر حال جلسه دادگاه ادامه پیدا کرد اما این کار سامسونگ ممکن است روی نظر قاضی که از دست هر دو طرف دعوی به خاطر عدم رسیدن به تفاهم عصبانی است تاثیر بگذارد. محرزا سامسونگ که بارها در جلسه دادگاه اعتراض خود را اعلام نموده، از حالا آماده شده تا در صورت پیروزی محتمل اپل در این ماجرا درخواست خود را به دادگاه تجدید نظر ببرد. اما فعلا باید ببینیم که نتیجه دادگاه فعلی چه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 503
بازدید کل : 29235
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1